Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Medya ve İletişim (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      UYGULAMALI YÖNETİM BİLİMLERİ YÜKSEKOKULU

      Gastronomi ve Mutfak Sanatları

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Hakkımızda
        • Hakkımızda
        • Misyon ve Vizyon
        • Eğitim Amaçları
        • Program Çıktıları
        • Danışma Kurulu Üyeleri
        • Uygulamalı Eğitimler Komisyonu
      • Akademik
        • Öğretim Programı
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
        • Genel Eğitim Dersleri
        • Mezuniyet Koşulları
        • Sınavlar, Değerlendirme ve Notlandırma
        • Stajlar
      • Sıkça Sorulan Sorular
      • Kişisel Hijyen ve Mutfak Kuralları
      • Duyurular
      • Tüm Haberler
      • İletişim

      CLM 232 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Gastronomide Yeni Eğilimler
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      CLM 232
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      4

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Seçmeli
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli -
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Soru & Cevap
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı -
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu dersin amacı, öğrencilerin değişen yemek kültürleri sonucu gastronomi alanında ortaya çıkan yeni eğilim ve gelişmeler hakkında bilgi edinmelerini sağlayarak, bu eğilim ve gelişmelerin yiyecek içecek sektör ve işletmelerinin uygulamaları, tüketici davranışları ve çevre üzerindeki etkilerini incelemektir.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Gastronomi kavram ve tarihi ile gastronomi alanındaki önemli dönüşümleri belirtebilecektir.
      • Gastronomi alanındaki yeni eğilim ve gelişmeleri açıklayabilecektir.
      • Gastronomi alanındaki eğilimler sonucu yiyecek içecek sektöründe meydana gelen değişikliklerin işletmeler üzerindeki etkilerini örneklendirebilecektir.
      • Gastronomi alanındaki yeni eğilimlerin gastronomi turizmi bağlamında tüketici davranışlarına etkilerini tartışabilecektir.
      • Gastronomi alanındaki yeni eğilimlerin sürdürülebilirlik, iklim ve çevresel bağlamda yansımalarını tartışabilecektir.
      Ders Tanımı Bu derste, gastronomi alanında ortaya çıkan yeni eğilim ve gelişmeler hakkında bilgi edinilerek, bu eğilim ve gelişmelerin yiyecek içecek sektör ve işletmelerinin uygulamaları ile tüketiciler açısından etki ve yansımaları incelenmektedir.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Derse Giriş
      2 Gastronomi Kavram ve Tarihine Genel Bakış Scarpato, R. (2003). Gastronomy as a tourist product: The perspective of gastronomy studies. In Tourism and gastronomy (pp. 65-84). Routledge.
      3 Gastronomi ve Turizm İlişkisi Scarpato, R. (2003). Gastronomy as a tourist product: The perspective of gastronomy studies. In Tourism and gastronomy (pp. 65-84). Routledge.
      4 Nörogastronomi: Tat ve Lezzet Shepherd, G. (2011). Neurogastronomy: How the brain creates flavor and why it matters. New York Chichester, West Sussex: Columbia University Press.
      5 Gastronomide Alternatif Protein Kaynakları: Lab-Et, Yenilebilir Böcekler Bhat, Z. F., Kumar, S., & Bhat, H. F. (2017). In vitro meat: A future animal-free harvest. Critical Reviews in Food Science and Nutrition, 57(4), 782-789. van Huis, A. (2020). Edible insects. Handbook of eating and drinking: Interdisciplinary Perspectives, 965-980.
      6 Gastronomide Alternatif Beslenme Biçimleri: Veganizm, Bitkisel Bazlı Beslenme, Çiğ Beslenme Newton, D. E. (2019). Vegetarianism and veganism: A reference handbook (Contemporary World Issues). ABC-Clio, LLC. Estell, M., Hughes, J., & Grafenauer, S. (2021). Plant protein and plant-based meat alternatives: Consumer and nutrition professional attitudes and perceptions. Sustainability, 13(3), 1478
      7 Ara Sınav
      8 Gastronomi ve Sağlık: Fonksiyonel Gıdalar, Azami Şeffaflık (Clean Supreme) Tur, J. A., & Bibiloni, M. M. (2016). Functional foods. Encyclopedia of food and health, 157–161. Güneş, S. G. (2013). Eco-gastronomy, tourism and sustainability: The rise of sustainable restaurants in the world. Organization, 16, 17.
      9 Gastronomi ve Sürdürülebilirlik: Organik Tarım, Şehir Tarımı, Dikey Tarım, Hücresel Tarım Rinaldi, C. (2017). Food and gastronomy for sustainable place development: A multidisciplinary analysis of different theoretical approaches. Sustainability, 9(10), 1748. Majeed, F. S. A., Shokry, M., & Mohamed, M. (2020). Changing the urban foodscape: Gastronomic center for food education and agrotechnology. Journal of Critical Reviews, 7(8). Ercili-Cura, D., & Barth, D. (2021). Cellular agriculture: Lab grown foods. American Chemical Society.
      10 Gastronomi ve Sürdürülebilirlik: Karbon Ayak İzi, Su Ayak İzi, Karbon Etiketlemesi Rinaldi, C. (2017). Food and gastronomy for sustainable place development: A multidisciplinary analysis of different theoretical approaches. Sustainability, 9(10), 1748. Jackson, N., Konar, M., & Hoekstra, A. Y. (2015). The water footprint of food aid. Sustainability, 7(6), 6435-6456. Babakhani, N., Lee, A., & Dolnicar, S. (2020). Carbon labels on restaurant menus: do people pay attention to them?. Journal of Sustainable Tourism, 28(1), 51-68.
      11 Gastronomi ve Sürdürülebilirlik: Yeşil Restoranlar, Hiper Yerel Tedarik, Sıfır Atık Güneş, S. G. (2013). Eco-gastronomy, tourism and sustainability: The rise of sustainable restaurants in the world. Organization, 16, 17. De Chabert-Rios, J., & Deale, C. S. (2018). Taking the local food movement one step further: An exploratory case study of hyper-local restaurants. Tourism and Hospitality Research, 18(3), 388-399.
      12 Ara Sınav
      13 Gastronomi ve Dini Duyarlılıklar: Helal Gıda ve Koşer Tieman, M., & Hassan, F. H. (2015). Convergence of food systems: Kosher, Christian and Halal. British Food Journal
      14 Gastronomi ve Endüstri 4.0 Güneş, E., Bayram, Ş. B., Özkan, M., & Nizamlıoğlu, H. F. (2018). Gastronomy four zero (4.0). International Journal of Environmental Pollution and Environmental Modelling, 1(3), 77-84.
      15 Ödev Sunumları
      16 Final Sınavı

       

      Ders Kitabı

      Scarpato, R. (2003). Gastronomy as a tourist product: The perspective of gastronomy studies (pp. 65-84). In Hjalager, A. M., & Richards, G. (Eds.). (2003). Tourism and gastronomy. Routledge. ISBN: 9780415510998

      Shepherd, G. (2011). Neurogastronomy: How the Brain Creates Flavor and Why It Matters. New York Chichester, West Sussex: Columbia University Press.     doi: 10.7312/shep15910

      Bhat, Z. F., Kumar, S., & Bhat, H. F. (2017). In vitro meat: A future animal-free harvest. Critical Reviews in Food Science and Nutrition, 57(4), 782-789.          doi: 10.1080/10408398.2014.924899

      van Huis, A. (2020). Edible insects. Handbook of eating and drinking: Interdisciplinary Perspectives, 965-980. doi: 10.1017/S0029665116000069.

      Newton, D. E. (2019). Vegetarianism and veganism: A reference handbook (Contemporary World Issues) ABC-Clio, LLC. ISBN: 9781440867637

      Estell, M., Hughes, J., & Grafenauer, S. (2021). Plant protein and plant-based meat alternatives: Consumer and nutrition professional attitudes and perceptions. Sustainability, 13(3), 1478. doi: 10.3390/su13031478

      Thircuir, S. (2020). From culture to nature? The raw food diet and the ideal of natural eating. Food, Culture & Society, 23(4), 506-522. doi: 10.1080/15528014.2020.1773672

      Tur, J. A., & Bibiloni, M. M. (2016). Functional foods. Encyclopedia of food and health, 157–161. doi: 10.1016/b978-0-12-384947-2.00340-8

      Rinaldi, C. (2017). Food and gastronomy for sustainable place development: A multidisciplinary analysis of different theoretical approaches. Sustainability, 9(10), 1748. doi: 10.3390/su9101748

      Majeed, F. S. A., Shokry, M., & Mohamed, M. (2020). Changing the urban foodscape: Gastronomic center for food education and agrotechnology. Journal of Critical Reviews, 7(8). doi: 10.31838/jcr.07.07.01

      Ercili-Cura, D., & Barth, D. (2021). Cellular agriculture: Lab grown foods. American Chemical Society. doi: 10.1021/acs.infocus.7e4007

      Jackson, N., Konar, M., & Hoekstra, A. Y. (2015). The water footprint of food aid. Sustainability, 7(6), 6435-6456. doi: https://doi.org/10.3390/su7066435

      Babakhani, N., Lee, A., & Dolnicar, S. (2020). Carbon labels on restaurant menus: do people pay attention to them?. Journal of Sustainable Tourism, 28(1), 51-68. doi: 10.1080/09669582.2019.1670187

      Güneş, S. G. (2013). Eco-gastronomy, tourism and sustainability: The rise of sustainable restaurants in the world. Organization, 16, 17. https://d1wqtxts1xzle7.cloudfront.net/60670068/

      De Chabert-Rios, J., & Deale, C. S. (2018). Taking the local food movement one step further: An exploratory case study of hyper-local restaurants. Tourism and Hospitality Research, 18(3), 388-399. doi: 10.1177/1467358416666137

      Tieman, M., & Hassan, F. H. (2015). Convergence of food systems: Kosher, Christian and Halal. British Food Journal. doi: 10.1108/BFJ-02-2015-0058

      Güneş, E., Bayram, Ş. B., Özkan, M., & Nizamlıoğlu, H. F. (2018). Gastronomy four zero (4.0). International Journal of Environmental Pollution and Environmental Modelling, 1(3), 77-84. https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/555347

      Önerilen Okumalar/Materyaller

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      1
      20
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      10
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      2
      40
      Final Sınavı
      1
      30
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      4
      70
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      30
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      1
      14
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      1
      14
      14
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      1
      7
      7
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      2
      11
      22
      Final Sınavı
      1
      15
      15
          Toplam
      120

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Gastronomi ve Mutfak Sanatları alanında edindiği kuramsal ve uygulamalı bilgileri kullanır

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Gastronomi alanında iş sağlığı ve güvenliği, yiyecek hijyeni ve güvenliği ile genel iş pratiğinde en iyi uygulamaları gerçekleştirir

      -
      -
      -
      -
      -
      3

      Yiyecek üretimi ve sunumunu ilgilendiren görsel, dokusal ve besinsel öğelere ilişkin verileri yorumlayabilmek, değerlendirir ve karar verir

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      Gastronominin kültür ve toplum üzerindeki etkilerini bilir ve buna ilişkin değerlendirmeler yapar

      -
      -
      X
      -
      -
      5

      Gastronomi ve Mutfak Sanatları alanında uygulamada karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alır

      -
      -
      -
      -
      -
      6

      Gastronomi ve Mutfak Sanatları alanında edindiği bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirerek düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini yazılı ve sözlü olarak etkili bir şekilde aktarır

      -
      -
      X
      -
      -
      7

      Gastronomi ve Mutfak Sanatlarına temel oluşturan gastronomi, tasarım, hukuk ve işletmecilik gibi diğer disiplinlerden yararlanır ve bu disiplinlere ilişkin temel bilgilere sahip olur

      -
      X
      -
      -
      -
      8

      Gastronomi ve Mutfak Sanatlarına ilişkin teknolojik araçları etkin bir şekilde kullanır

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Gastronomi ve Mutfak Sanatlarına ilişkin etik değerlere sahip olarak bilgi, beceri ve yetkinliklerini yaşam boyu öğrenme ve sürdürülebilirlik bilinciyle günceller ve geliştirir

      -
      X
      -
      -
      -
      10

      Bir yabancı dili kullanarak Gastronomi ve Mutfak Sanatları ile ilgili bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar. (European Language Portfolio Global Scale”, Level B1)

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      İkinci bir yabancı dili orta düzeyde kullanır

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirir

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      Akdeniz Koruma Derneği
      Akdeniz Koruma Derneği

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü olarak, Akdeniz Koruma Derneği’ni konuk ettik. Dernek Kaynak Yönetimi ve İdari ...

      Devamı
      10. Gençler Arası Kültür ve Sanat Yarışmaları
      10. Gençler Arası Kültür ve Sanat Yarışmaları

      Gençlik ve Spor Bakanlığı Gençlik Hizmetleri Genel Müdürlüğünce "10'uncu Gençler Arası Kültür ve Sanat Yarışmaları" başlığı altında düzenlenecek olan ses, ...

      Devamı
      İzmir Ekonomi’den Yürekleri Isıtan Sürpriz
      İzmir Ekonomi’den Yürekleri Isıtan Sürpriz

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencileri, Mardin’in Derik ilçesindeki Bayır İlkokulu’nda okuyan minik kardeşlerine sürpriz yapmak ...

      İlgili SKA:
      3
      4
      10
      16
      17
      Devamı
      Minik Şeflerden ‘Yılbaşı’ Kurabiyeleri
      Minik Şeflerden ‘Yılbaşı’ Kurabiyeleri

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Beyaz Köşk Anaokulu'nda eğitim gören çocuklar, eğlenceli ve rengarenk ‘yılbaşı kurabiyeleri’ hazırlayarak yeni yıl coşkusunu doyasıya ...

      İlgili SKA:
      4
      12
      17
      Devamı
      İzmir Ekonomi'de 'İtalyan' Lezzet Karnavalı
      İzmir Ekonomi'de 'İtalyan' Lezzet Karnavalı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), bu yıl 9’uncusu kutlanan ‘Dünyada İtalyan Mutfağı Haftası’ etkinlikleri kapsamında ünlü İtalyan Şef Carlo Alberto d’Audino’yu ...

      İlgili SKA:
      3
      17
      Devamı
      Yedir App: Ev Aşçıları ile Müşterileri Bir Araya Getiren Uygulama
      Yedir App: Ev Aşçıları ile Müşterileri Bir Araya Getiren Uygulama

      Yedir App, evde yemek yapıp satarak ek gelir elde etmek isteyen ev aşçıları ile bu lezzetleri arayan müşterileri bir araya ...

      Devamı
      Genç Şefler, Festivale Lezzet Kattı
      Genç Şefler, Festivale Lezzet Kattı

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü, bu yıl ‘Gıdanın Egemenliği’ temasıyla 7’ncisi düzenlenen İzmir GastroFest’e, hazırladıkları lezzetlerle ...

      İlgili SKA:
      2
      3
      Devamı
      Sağlıklı Kampüste ‘İzmir Ekonomi’ Modeli
      Sağlıklı Kampüste ‘İzmir Ekonomi’ Modeli

      Öğrencilerin fiziksel, sosyal ve sportif gelişimini artırmak amacıyla ‘sağlıklı kampüs’ konseptini hayata geçiren İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), yaptığı çalışmaları anlatmak ...

      Devamı

      İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU